diumenge, 30 de gener del 2011

BRICOLATGE 2.1: Griferia avançada


L'aixeta amb la seva nova junta

Ahir després del problema que em va donar ell fermentador casolà, vaig estar intentant solucionar el problema i per sort vaig poder corregir-lo.

La cosa estava en que el forat de l'aixeta em va quedar un xic gran i la junta que li vaig posar era de diàmetre un xic petit. Així que vaig baixar al garatge a buscar una tira de goma que tinc per fer juntes, quan llavors vaig recordar que temps enrere havia comprat unes juntes grans per algo que no em van servir.

Al probar-la va resultar que el diàmetre interior era exactament el que necessitava. Vaig Montar-ne una per la part interna del cubell i tot i així  encara perdia tot i que molt menys. Vaig decidir doncs probar de posar-ni una altra a la banda exterior de l'aixeta i premi, l'aixeta queda perfecte! sense cap pèrdua

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada